Alien Isolation In game benchmark
Company of Heroes 2 In game benchmark
Dirt Rally In game benchmark
Thief In game benchmark

Način testiranja

amd_ryzen_7_1800x_12 amd_ryzen_7_1800x_13

Procesor smo testirali na Asusovoj Crosshair VI Hero ploči čiju ćemo recenziju objaviti kroz par dana. Koristili smo i Corsairov memorijski kit koji je stigao u paketu, a s obzirom da ploča ne podržava XMP profile, sami smo ručno podesili vrijednosti memorije na 2667 MHz pri CL16-16-16-40 i naponu od 1.3V – više od ovoga nije išlo.

Za početak smo procesor hladili s Noctuom D15 za koju nam je Noctua poslala AM4 kit, a kod overclockinga smo primijetili kako se sve skupa pojačano zagrijava pa smo prešli na vodeno hlađenje.

Testovi koje smo proveli su svi standardni koje i inače koristimo kod testiranja procesora, a u nekoj doglednoj budućnosti ćemo i to malo proširiti. Testirali smo i usporedili performanse kod gaminga, a kako ne bi grafička kartica bila usko grlo koristili smo STRIX GTX1080. Usporedbu će te vidjeti s nekoliko Intelovih procesora. Donosimo i usporedbu IPC performansi s Kaby Lake arhitekturom, te još nekoliko zanimljivih testova.

amd_ryzen_7_1800x_14 amd_ryzen_7_1800x_15

Da sve ne prođe bez problema se pobrinuo EKWB čija je guma koja dolazi između donjeg metalnog nosača i ploče i koja mora biti izolator, napravila kratki spoj na donjem dijelu ploče zbog čega se ova nije htjela upaliti. Prije nego smo to otkrili smo probali i na drugoj ploči, pa je uslijedila metoda eliminacije da bi na kraju utvrdili da je krivac upravo ta guma (na drugoj slici). Kako bi riješili problem, morali smo izolirati sami metalni nosač (izolir trakom) nakon čega je stvar proradila.

Overclocking

amd_ryzen_7_1800x_16

S obzirom na to da nam je kit stigao relativno kasno nismo imali previše vremena za overclocking i istraživanje svih onih finesa koje donose pokoji MHz više. Za početak smo sve jezgre podigli na 4.0 GHz i ostavili napon na automatskom režimu. Jasno, podesili smo sve one vitalne postavke kao i krenuli s testiranjem. Primijetili smo kako se s Noctuom D15 procesor jako zagrijava i kako nam je potrebno nešto moćnije što bi čitavu stvar ustabililo. EKWB-ov je predator taj posao nešto bolje odradio i procesor je prošao sve benchmarke i sve testove stabilnosti na 4.0 GHz na svim jezgrama – naravno. I dalje ćemo se igrati s ovim procesorom (nakon objave članka), pa ćemo u nekim budućim donijeti još malo više informacija o overclockingu ovoga procesora, pogotovo kada se sami, ručno poigramo sa svim naponima – sada vremena jednostavno nije bilo.

amd_ryzen_7_1800x_17

AMD je za overclocking unutar operativnog sistema pripremio još za sada BETA verziju Ryzen Master aplikacije s kojom se nismo stigli detaljnije poigrati, no iz priloženog vidimo da nudi mnoštvo različitih opcija s kojima se može igrati. Mi nekako više vjerujemo BIOS-u, a i vremena za detaljnje proučavanje ove aplikacije nije bilo.