asus_tuf_b450m_gaming_6

Napojna jedinica je vrlo jednostavna, 4 + 2 fazna s DIGI+ VRM kontrolom, što znači kako je najpogodnija za 65 W i slabije procesore. Ipak, kako smo u našem testu otkrili bez problema će pogoniti i jači Ryzen 7 2700X, pa čak ga malo i overclockirati. Naravno, prisilno hlađenje VRM-a je “must”. Ono čime se ova ploča najviše diči je TUF set zaštita koji uključuje SafeSlot (metalni okvir oko PCIe x16 slota), ESD Guard, Overvoltage zaštita i LAN Guard.

asus_tuf_b450m_gaming_7

Oko socketa je dovoljno mjesta za svaki tip hladnjaka, a i oni s većim vanjskim ventilatorom će stati jer je VRM hladnjak dovoljno odmaknut. Na ploči se nalaze samo tri 4-pinska konektora za ventilatore, a sve možemo kontrolirati uz pomoć Fan Xpert 2+ tehnologije. Podržano je maksimalno 64 GB DDR4 memorije brzine do 3.200 MHz u dvokanalnom režimu rada. Ova ploča se za razliku od jučer testirane toga i drži, memoriju ne diže više od 3.200 MHz. Na samom rubu se ploče nalazi 24-pinski konektor i dva horizontalna SATA porta.

asus_tuf_b450m_gaming_8

Donji lijevi dio ploče je rezerviran za odvojenu audio jedinicu. CODEC je poznati ALC887-VD2, a zanimljivo je kako su kanali na odvojenim dijelovima PCB-a, analogni i digitalni signali su razdvojeni, tu su i četiri audio kondenzatora japanske proizvodnje, a sam kontroler je pokriven metalnom zaštitom. Gigabitni LAN kontroler je Realtekov RTL8111H. Gornji je PCIe 3.0 x16 utor oklopljen, a donji radi s propusnošću od x4. Crossfire polje grafika je podržano, pa otuda i onaj Gaming epitet ploče. Svi su uobičajeni headeri i konektori smješteni na dno ploče.

asus_tuf_b450m_gaming_9

Ispred PCIe x1 slota se nalazi i M.2 socket koji podržava uređaje dužine do 110 milimetara, u SATA i PCIe 3.0 x4 modovima rada. Kada koristimo M.2 socket, SATA 5 i 6 potrovi ne rade. Desno se nalaze četiri spomenuta vertikalna SATA porta, a iznad je maleni hladnjak na B450 čipsetu i ostatak elektronike.

asus_tuf_b450m_gaming_10 asus_tuf_b450m_gaming_11

Stražnji je I/O panel opremljen video izlazima za Ryzene s integriranom grafikom, USB Type C Gen1 portom i jednim TypeA Gen2 portom. USB pokrova je ukupno pet, što se može činiti malo, no s internim ih je zapravo sasvim dovoljno za sve potrebe. Cijeli je stražnji I/O dio zaštićen s ESD TSV diodama za zaštitu od elektro statičkog pražnjenja.

Procesor osigurava funkcionalnost M.2 i dva SATA porta, dok je sam čipset zadužen za četiri SATA porta, a svi podržavaju RAID polja diskova. Potrebno je i spomenuti kako ploča podržava i StoreMi tehnologiju.

• 1 x PS/2 keyboard/mouse combo port
  • 1 x DVI-D
  • 1 x HDMI
  • 1 x LAN (RJ45) port
  • 1 x USB 3.1 Gen 2 Type-A
  • 1 x USB 3.1 Gen 1 (blue) USB Type-C
  • 2 x USB 2.0
  • 2 x USB 3.1 Gen 1 (blue)
  • 3 x Audio jacks

asus_tuf_b450m_gaming_14 asus_tuf_b450m_gaming_13 asus_tuf_b450m_gaming_12

Ploču karakterizira i TUF Gaming traka urezana u PCB i opremljena s RGB LED-icama. Efekte možemo kontrolirati putem AURA Sync softvera, a na ploči se nalazi i jedan AURA RGB header za LED trake.

asus_tuf_b450m_gaming_15 asus_tuf_b450m_gaming_16

asus_tuf_b450m_gaming_17 asus_tuf_b450m_gaming_18

asus_tuf_b450m_gaming_20 asus_tuf_b450m_gaming_19

UEFI sučelje je tipičnih boja za TUF proizvode, s dobro poznatim layoutom i brzog je rada. UEFI ima EZ i Advanced sučelje, a opcija za tweaking i overclocking ima dovoljno. Ne naravno kao na ROG pločama, ali dovoljno za osnovni tuning. Softverska je strana priče također poznata s AI Suite 3, Ai Charger, PC Cleaner aplikacijama, DTS softverom za audio itd.