msi_b450m_mortar_pro_22 msi_b450m_mortar_pro_23

PRO-VDH je ploča okrenuta manje zahtjevnim korisnicima koji nisu nužno gameri i entuzijasti. Najčešće će svoje mjesto naći u poslovnim računalima ili pak kućnim koji mogu biti šarolike namjene. Ipak, s obzirom na to da B450 čipset podržava overclocking ova ploča nije iznimka u tome, i dopušta slobodu “igranja” i entuzijastima ili početnicima u overclockingu. Mi smo ju naravno “stisnuli” do maksimuma, opteretili s Ryzen 7 2700X procesorom i overclockirali ga.

msi_b450m_mortar_pro_24 msi_b450m_mortar_pro_25

Ploča dolazi u nešto jednostavnije dizajniranoj kutiji, sa smeđim kartonom, no jednako je dobro zaštićena kao i Mortarica. Bundle je jasno malo siromašniji i sastoji se od:

• brzog instalacijskog vodiča
  • dva SATA kabela
  • medija s upravljačkim programima i aplikacijama
  • dva pamfleta
  • i zaštite za stražnje I/O portove

msi_b450m_mortar_pro_26

Ploča je napravljena na old school sjajno smeđem PCB-u što nas je podsjetilo na neka davna vremena i neke stare MSI-eve ploče. Na istoj se 24.4 x 24.4 centimetara površini kao i kod Mortarice smjestilo nešto manje konektora i elektronike, no layout i raspored elemenata je u osnovi vrlo sličan. Svi su plastični elementi crne boje, a hladnjaci su crni i sivi.

msi_b450m_mortar_pro_27

Ponovno, svi su konektori smješteni po rubovima ploče, a po određenim elementima vidimo kako layout dijeli puno dodirnih točaka s Mortar pločom. Fali elemenata poput donjeg PCIe 2.0 x16 slota ili drugog M.2 slota. I hladnjaci na VRM-u i čipsetu su drugačiji, s malo manjom površinom disipacije, no oba solidno obavljaju svoj posao sve dok ne krenemo s overclockingom.

msi_b450m_mortar_pro_28

Napojna jedinica je iste nazivne 4 + 2 fazne konfiguracije, s istim RT8894A kontrolerom no s jednim high-side MOSFET-om manje (tri umjesto četiri) nego na Mortarici. Dvije sekundarne faze su iste. Hladnjak na MOSFET-ima se nešto više zagrijava nego kod Mortarice u normalnom radu, te još više kada overclockiramo, što ćemo vidjeti u screenshotu kod overclockinga na petoj stranici ovoga članka. Kada je u pitanju podrška za memoriju moramo napisati kako službene podrške za A-XMP u UEFI sučelju nema i da korisnik mora podesiti parametre sam. Tako smo naš Sniper kit bez problema postavili  na 3.400 MHz i XMP latencije pri 1.35 V. Out-of-the-box će svaki kit raditi na mršavih 2.133 MHz, pa nema potrebe kupovati bržu memoriju ako nismo vični igranju s UEFI sučeljem. I ova ploča kao i Mortarica ima četiri indikacijske LED-ice az EZ Debug funkciju.