asus_mIXf_1 asus_mIXf_2

Formula je još naprednija ploča u odnosu na Code, a okrenuta je korisnicima koji imaju Open Loop sisteme vodenih hlađenja. Osim Water Cooling zone kao Hero, ova ploča ima i CrossChill EK II vodeni blok na VRM-u. Za sada je ovo najjača i najskuplja pripadnica ROG Z270 serije i kao što vidimo nije namijenjena svakome. I premda će dobro poslužiti i onima sa zračnim hlađenjima, nema potrebe uzimati ju jer je Code jeftinija i prilagođenija zraku.

asus_mIXf_3 asus_mIXf_4

Pakiranje je identično kao i kod Code ploče, što znači kako se cijela gornja stranica može otklopiti i kako kupac ima direktan pogled na proizvod ispod prozirnog plastičnog poklopca. Bundle je isti kao i kod Code ploče, a dodana je tek velika ROG “plahta” s različitim naljepnicama.

asus_mIXf_5

Formula je u svim detaljima osim u jednom identična Code ploči. Gornji je dio Armora malo promijenjen kako bi se ispod njega elegantno smjestio CrossChill EK II vodeni blok koji jasno hladi MOSFET-e. EKWB je napravio hibridni blok koji bi jednako dobro trebao funkcionirati kao pasivni hladnjak, te kao vodeni blok. Unutar bloka su bakreni kanali koji efikasno predaju toplinu vodi. Čitava stvar vrlo dobro radi i kao pasivni hladnjak, što smo mi jasno isprobali i overclockingom. Ipak, kod dugotrajnih opterećenja se hladnjak malo zagrijao, no središnji ventilator na Noctua D15 hladnjaku ga je vrlo uspješno hladio. I ovdje ponovno imamo situaciju da prednji ventilator ne može sjesti dovoljno duboko pa strši iznad tijela hladnjaka.

asus_mIXf_6

Layout ploče je kao što smo rekli identičan kao i kod Code, pa sve tamo rečeno vrijedi i za ovu. Jedina prava nelogičnost je vertikalni smještaj M.2 socketa. Svi ostali konektori i utori su logično posloženi oko rubova ploče i lako su dostupni.

asus_mIXf_13

Formula ima dvodijelni Armor, koji se sastoji od gornjeg plastičnog poklopca i donjeg metalnog koji dodatno učvršćuje čitavu konstrukciju, ali i povećava masu ploče.

asus_mIXf_7

VRM jedinica je identična kao i kod Hero te Code ploča, a Asus se kao i uvijek hvali 5-Way optimizacijom rada ploče koja uključuje TPU, EPU, DIGI+ VRM, Fan Expert 4 i Turbo App tehnologije. Kvaliteta izrade ploče i korištenih komponenata je na vrlo visokom nivou kao i uvijek, a VRM jedinica je sastavljena od MicroFine Alloy prigušnica, NexFET Power Block MOSFET-a i 10K Black Metallic solid kondenzatora. VRM jedinica je dimenzionirana tako da s lakoćom podnosi overclocking na zraku ili vodi, ali i malo ekstremnije oblike hlađenja.