amd_threadripper_2990WX_24 amd_threadripper_2990WX_25

MSI je za lansiranje novih Threadrippera, a pogotovo jačih 250 W modela pripremio i potpuno novu ploču – MEG X399 Creation. Riječ je o njihovom novom flagship modelu koji je krcat opremom i mogućnostima, a dolazi u vertikalno orijentiranoj kutiji s ručkom na vrhu. Na kutiji se nalaze sve bitne informacije o proizvodu, a sama je ploča odlično zaštićena u debelom kartonu.

amd_threadripper_2990WX_26

Flagship ploča povlači i iznimno bogat bundle koji uključuje SATA kabele, zaštitu za stražnje I/O portove, naljepnice, plišanu vrećicu za sadržaj, medij s upravljačkim programima i aplikacijama, kabele za RGB LED trake, debele upute za korištenje, antene za WiFi i Bluetooth, SLI mostić, te posebnu Aero karticu za M.2 SSD-e.

amd_threadripper_2990WX_27 amd_threadripper_2990WX_28

M.2 Expander kartica je nalik grafičkoj, a može primiti četiri M.2 SSD-a dužine do 110 milimetara u PCIe načinu rada. Ima dodatno napajanje u obliku 8-pinskog PCIe Power konektora. Hladnjak koji nasjeda na M.2 SSD-e je masivan, ima i termalne podloške, a na vrhu se nalazi ventilator koji otpuhuje toplinu u okoliš. Ovo je odlično rješenje za sve one koji žele prisilno hladiti svoje M.2 SSD-e i ne razmišljati o tome hoće li se pokvariti od prekomjernog zagrijavanja kontrolera – sve pohvale MSI-u.

amd_threadripper_2990WX_29

MEG X399 Creation je E-ATX ploča dimenzija 30.4 x 27.2 milimetara, kojoj je svaki kvadratni milimetar ispunjen. Veliki dio ploče pokrivaju masivni hladnjaci, kako onaj na VRM-u tako i donji koji pokrivaju tri M.2 socketa i čipset. Uz to, veliki je i pokrov preko stražnjih I/O portova te djelomično audio jedinice. Dizajn ploče je dobar i sve skupa odlično izgleda. Definitivno je zaslužila biti iza staklene stranice.

amd_threadripper_2990WX_30

Layout je malo drugačiji nego kod drugih ploča. Tako su zbog kompleksnosti napojne jedinice dva 8-pinska EPS konektora smještena desno od DIMM utora, a masivna 19 fazna VRM jedinica pokriva čitav dio ploče iznad i lijevo od socketa. Hladnjaci su masivni, povezani toplovodnom cijevi i dobro hlade VRM.

amd_threadripper_2990WX_31

Ploča je najupečatljivija po masivnoj 19-faznoj VRM jedinici. Za procesor (core) se brine čak šesnaest International Rectifier digitalnih PWM-a (DrMOS), dok su za SOC (uncore) zadužene tri faze. S obzirom na jedinstvenu konfiguraciju 32 i 24-jezgrenih procesora, MSI je dao i preporuku za popunjavanje slotova na ploči koje koriste jezgre koje imaju I/O mogućnosti. To su DIMM slotovi lijevo od TR4 socketa, prva dva PCIe x16 slota, donji M.2 socketi i četiri donja desna USB konektora na stražnjem I/O panelu.

amd_threadripper_2990WX_32

Ploča je iznimno kompleksno napravljena i prepuna je elemenata i konektora. Čak četiri 4-pinska konektora za ventilatore su se smjestila u gornjem desnom kutu, a ispod ATX konektora je jedan interni USB 3.1 konektor i čak dva horizontalno orijentirana USB 3.0 interna konektora. I/O-a na ovoj ploči definitivno ne fali.