asrock_h310m_g_7

Napojna jedinica je pet fazna, relativno dakle jednostavna i primjerena procesorima nižeg TDP-a. Ipak, mi smo na ploči za testove koristili najjači šestjezgreni i7-8700K i nije se ni malo bunila ili pretjerano zagrijavala. Razlog tome je naravno i što na ovom čipsetu Turbo funkcija procesora radi po tvorničkim uputama, tj. ne forsiraju se sve jezgre na maksimum. Oko socketa je dovoljno mjesta za hladnjake svih tipova, a vjerujemo kako će se najčešće koristiti oni manji koji i stanu u primjerena Micro ATX kućišta.

asrock_h310m_g_8

Memorijski su slotovi vrlo blizu socketa, a tu je odmah i baterija. Ploča ima samo dva utora koji rade u dvokanalnom režimu, a maksimalno je podržano 32 GB DDR4 memorije. Na samom rubu ploče je ATX konektor, interni USB 3.0 i USB 2.0 konektori, te jedan 4-pinski za ventilator.

asrock_h310m_g_9

Donji dio ploče je kao i uvijek pun konektora i kontrolera. Audio jedinica je nešto starije proizvodnje, CODEC je ALC887, a strujom ga opskrbljuju ELNA audio kondenzatori. LAN kontroler je nešto moderniji, Intelov gigabitni I219V. Jedan je oklopljeni PCIe 3.0 x16 utor, a ispod i iznad njega su dva PCIE 2.0 x1 utora. Iza donjeg x1 se smjestio i M.2 socket koji podržava uređaje dužine do 80 milimetara, a koji mogu raditi ili u SATA III ili u PCIE Gen2 4 modovima rada. Uz donji rub ploče je mnoštvo poznatih headera – audio, TPM, LPT, COM, 2x RGB LED (addressable), USB, SPK i F_Panel.

asrock_h310m_g_10 asrock_h310m_g_11

• 1 x PS/2 Mouse/Keyboard Port
  • 1 x D-Sub Port
  • 1 x DVI-D Port
  • 1 x HDMI Port
  • 4 x USB 2.0 Ports (Supports ESD Protection)
  • 2 x USB 3.1 Gen1 Ports (Supports ESD Protection)
  • 1 x RJ-45 LAN Port with LED (ACT/LINK LED and SPEED LED)
  • HD Audio Jacks: Line in / Front Speaker / Microphone

USB mogućnosti ploče su generičke, tu su interni i eksterni USB 2.o te 3.0 portovi, a USB 3.1 jednostavno nema. Tri su izlaza ga monitore, a simultan prikaz je moguć na dva monitora. Za 7.1 zvuk se moraju kombinirati i prednji audio konektori jer ih je straga samo tri. SATA III konektora je četiri, a ako koristimo M.2 tada će SATA_3 biti onemogućen.

asrock_h310m_g_12

Ploča ima i svoje RGB LED osvjetljenje koje kontroliramo uz pomoć softvera, a riječ je o LED-icama koje su smještene pored čipseta. Za dodatnu rasvjetu ploča ima i dva headera koji su namijenjeni za rad s Polychrome kompatibilnim hardverom, a jedan port je i addressable.

asrock_h310m_g_13 asrock_h310m_g_15

asrock_h310m_g_14 asrock_h310m_g_16

UEFI je layouta kao i kod H370 ploče. Ima dovoljno opcija za tweakanje, iz čega su jasno isključene overclocking mogućnosti. EZ Mode je prva početna stranica, a s F6 ulazimo u advanced koji možemo postaviti kao defaultni. UEFI sučelje je pregledno i brzo, a izdvajamo mogućnost instant i internet flasha BIOS-a, te Easy RAID Installer opciju. Softver za operativni sistem je kao i kod H370 – ASRock F-Stream, Polychrome RGB, Key Master i XFast LAN.