asr_h270_perf_1 asr_h270_perf_2

ASRock trenutno u ponudi ima pet H270 ploča – Fatal1ty H270 Performance i H270M Performance, H270M-ITX/ac, H270 Pro4 i H270M Pro4. Nama je na test stigla najjača, koja je tipičnog ATX dizajna, bogate opreme a dolazi u velikoj i ekskluzivnoj kutiji.

asr_h270_perf_3

Unutar kutije se osim nje same nalazi bundle koji se sastoji od detaljnih uputa za instalaciju i korištenje, CD-a s driverima i softverom, zaštite za stražnji I/O panel, dva SATA 6 Gbps kabela i čak tri M.2 setova vijaka za instalaciju SSD-a.

asr_h270_perf_4

Fatal1ty ploče krasi poseban dizajn pa je takav slučaj i kod ove. Crni je PCB ukrašen crvenim elementima (strelicama) kod M.2 socketa, a kontrastno crveni su i dva solidna hladnjaka MOSFET-a. PCH hladnjak je također crven, a na sebi ima crnu naljepnicu, s ukrasnim detaljima. Preko stražnjeg I/O panela i cijele desne strane se proteže poveći plastični oklop koji ima integrirano RGB LED osvjetljenje, pa je vizualni dojam potpun.

asr_h270_perf_5

Spomenuti VRM hladnjaci su solidnih dimenzija – veći i učinkovitiji nego na prethodno opisanoj ploči. Prava je šteta s toga što ova ploča ne podržava overclocking, jer se i kod nje proizvođač potrudio koristiti Super Alloy tehnologiju – osam faznu napojnu jedinicu s digitalnim kontrolerom, 40 amperske Premium prigušnice, Nichiconove 12K Black kondenzatore itd. Layout ploče je identičan kao i kod prethodno opisane i tu nemamo nikakvih zamjerki. Ova je ploča ujedno i bogatije opremljena RGB LED-icama pa svijetli gornji dio pokrova za stražnji I/O, zatim donji kod Sound Blaster Cinema 3 logoa, te PCH hladnjak.

asr_h270_perf_6

Oko socketa je nešto manje mjesta nego kod Z270 ploče, jer su i hladnjaci masivniji a i velik je plastični pokrov koji se još naslanja i na hladnjak. S višim hladnjacima ne bi trebalo biti problema, samo s onima koji imaju vanjski ventilator kao Noctua D15 koji će onda stršati visoko iznad. No, s obzirom na to da ploča ne podržava overclocking, hladnjak ne mora biti naročito kompleksan. Oko socketa se nalaze dva 4-pinska konektora za ventilatore, a na ploči su još samo dva što pišemo kao minus, kao i kod Z270.