Gigabyte_B360_Gaming_3_WiFi_10 Gigabyte_B360_Gaming_3_WiFi_11

B360 ploče su kao što znamo namijenjene zaključanim procesorima (i otključani će raditi no nema ih smisla koristiti), pa je i napojna jedinica u skladu s tim. To znači kako ne treba biti robusna kao na Z370 pločama jer nema potrebe. Ipak, i Gigabyte i Asus su upotrijebili kvalitetne komponente kako bi isporuka energije procesoru bila stabilna, to smo dokazali maltretiranjem ploče s našim šest jezgrenim i7 8700K što je stoički podnijela. Smart Fan 5 integrira šest temperaturnih senzora, pet 4-pinskih konektora za ventilatore i AiO pumpe (Hybrid Fan), s intuitivnim UI sučeljem za nadzor i promjenu načina rada ventilatora (fan off/on).

Gigabyte_B360_Gaming_3_WiFi_12

Audio jedinica u čijem je centralnom dijelu EMI zaštitom zaštićen poznati Realtekov ALC892 HD audio kontroler se nalazi na zasebnom dijelu PCB-a, a Gigabyte je ugradio i Nichiconove audio kondenzatore za čišću struju. Za povezivanje sa svijetom se brine Intelov gigabitni LAN kontroler , a ispod njega je na ovom dijelu ploče i ITE-ov Super I/O kontroler. PCIe utora je ukupno pet od čega je jedan x16, jedan X4 i tri x1 (donji dugački je zapravo x1). x16 utor je zaštićen metalnim okvirom, a ako korisnik baš želi može upogoniti i dvije AMD kartice u CrossFire-u. Između dva gornja dugačka PCIe utora se nalazi i CNVi konektor za Wi-Fi karticu (dijeli resurse s USB 2.0 portom na stražnjem panelu ispod LAN porta), a ispod tog drugog PCIe x4 utora se nalazi i M.2 Socket s podrškom za uređaje dužine do 80 milimetara (SATA i PCIe x2).

Gigabyte_B360_Gaming_3_WiFi_13

Na dnu su ploče uobičajeni F_Audio, RGB lED, COM, TPM, USB i F_panel konektori i headeri. B360 PCH se nalazi ispod širokog i niskog aluminijskog hladnjaka koji se dosta zagrije kada su ploča i procesor pod konstantnim opterećenjem. Četiri su SATA konektora malo nespretno postavljeni u vertikalu, a samo su dva horizontalna. Više nam se svidjelo Asusovo rješenje gdje su svi horizontalni i po jedan u visinu – jednostavnije je kabele aranžirati. Lijevo od PCH hladnjaka se nalaze i dva BIOS čipa, što je zaštitni znak Gigabytea već puno godina.

Gigabyte_B360_Gaming_3_WiFi_14 Gigabyte_B360_Gaming_3_WiFi_15

Između PCIe utora i socketa procesora se nalazi M.2 utor s podrškom za uređaje dužine do 110 milimetara i cijelom je dužinom pokriven s aluminijskim hladnjakom. Hladnjak je masivniji od onoga na Asusovoj ploči, a kao i tamo ovaj položaj za SSD je odličan jer ga ne pokriva grafička kartica, a dobije i ponešto zračne struje od ventilatora na CPU hladnjaku.

Gigabyte_B360_Gaming_3_WiFi_16 Gigabyte_B360_Gaming_3_WiFi_17

Stražnji je I/O panel klasičan, s dva USB 3.1 Gen. 2 konektora (Type A i C), što je jedan Type A manje nego na Asusovoj ploči. USB konektora inače ima sasvim dovoljno, kako internih tako i eksternih.

• 1 x PS/2 keyboard/mouse port
  • 1 x DVI-D port
  • 1 x HDMI port
  • 1 x USB 3.1 Gen 2 Type-A port (red)
  • 1 x USB Type-C port, with USB 3.1 Gen 1 support
  • 2 x USB 3.1 Gen 1 ports
  • 4 x USB 2.0/1.1 ports
  • 1 x RJ-45 port
  • 6 x audio jacks

Gigabyte_B360_Gaming_3_WiFi_18

Kao i sve moderne ploče i ova ima RGB LED osvjetljenje koje se proteže kroz kanal koji odvaja audio jedinicu od ostatka PCB-a, te na PCH hladnjak. Sve se kontrolira uz pomoć softvera, a dodatno se na VDG i 12V GRBW konektore mogu spojiti i LED trake koje također kontroliramo i usklađujemo s ostatkom osvjetljenja na ploči. Devet je modova rada osvjetljenja – Pulse, Music, Static, Flash, Double Flash, Color Cycle, Random i Demo u Basic modu, te po želji u Advanced modu. UEFI sučelje je klasično za Aorus ploče no bez overclocking mogućnosti, a i softver je dobro poznat sa Z370 ploča. Uz osnovni softver, Gigabyte isporučuje i Norton antivirus te cFosSpeed za prioritiziranje mreže. Sve u svemu, solidan softverski paket.