I ovdje Gigabyte ima minimalnu prednost.

Battlefield V testovi

DXR Off

DXR Medium

DXR Ultra

DXR Ultra + DLSS

Battlefield V je novi dodatak u našu testnu “bateriju” igara i on je iznimno značajan za RTX kartice. Za sada je (uz Metro Exodus) jedini koji iskorištava njihov “killer feature” Ray Tracing. Ray Tracing je donio odlične pomake u izgledu ove igre, u refleksijama i zbog toga ju je pravi gušt igrati. Refleksije okoline ili interakcije s okolinom (eksplozije) u lokvama vode, ledu ili staklu su izvrsne.

Ovu igru testiramo tako što oko pet minuta igramo single player mapu Under no flag te OCAT alatom mjerimo performanse. Trudimo se uvijek rekreirati slične pokrete i akciju, no zbog sitnih razlika ponekad može doći do manjih odstupanja u rezultatu. Tako vidimo da je pri DXR Off i Ultra postavkama Gigabyteica brža od MSI-eve kartice, dok je situacija obrnuta na Mediumu.

DLSS donosi povećanje performansi pri uključenom DXR-u i to za oko 20%, što nije za odbaciti. Razlike u kvaliteti slike postoje. S korištenjem DLSS-a vidi se određeni gubitak detalja i oštrine, no to je stvarno teško primijetiti tijekom igre. DLSS radi tako što se slika renderira u nižoj rezoluciji, koja se nakon toga povećava uz pomoć AI-a, tj. Tensor jezgri (up-scale) i popunjava detaljima, pri čemu dolazi do “smekšavanja” slike i gubitka određenih detalja. No, s druge strane anti-aliasing efekt je isti i tu nema nikakvih gubitaka.

DirectX 12

Performanse Gigabyteove kartice u DeusEX-u su ponovno minimalno iznad MSI-eve RTX 2060.

Ovdje je razlika nešto veća u korist Gigabyteove kartice što je bilo dovoljno i za preskakanje referentne Vege 56.