honor_20v_10l_23

Honor je s predstavljanjem Viewa20 zaprijetio i mnogim flagship uređajima renomiranih proizvođača. Donijeli su moćan hardver, novi i moderan operativni sustav sa solidnim launcherom, svestrane mogućnosti fotografiranja i snimanja videa, vrlo dobru kvalitetu izrade i odličan dizajn.

Kirin 980 je brz u svakoj zadaći i ono najbitnije, ne zagrijava se. Nakon dugotrajnog opterećenja benchmarcima, ali i Asphalt 9 igrom stražnja je strana bila tek mlaka. Kvaliteta izrade, dizajn stražnje strane i ekran od ruba do ruba oduševit će mnoge, uz dobar izbor boja, a na rupu u ekranu se nije problem naviknuti, pogotovo ako odaberemo neku tamniju temu. Ljubitelji fotografiranja će s dobrim kamerama doći na svoje, pogotovo ljubitelji slike svoje s prostranih i dovoljno oštrih 25 MP. Ekran je solidnog prikaza slike preemda ne i na razini pravih flagshipova, a ono što najviše oduševljava kod ovoga uređaja je njegova velika baterija i autonomija.

S cijenom od preko 5.200 kuna za ovaj 8/256 GB model, i oko 4.500 za 6/128GB View20 je vrlo konkurentan i dobra alternativa skupljim flagshipovima. Kod nasljednika bi još voljeli vidjeti AMOLED ekran, zaštitu od prskanja i prašine, te čvršće kaljeno staklo na ekranu.

honor_20v_10l_24

Honor 10 Lite je uređaj namijenjen svima s ograničenim budžetom, koji i dalje žele velik i moderan pametni telefon. I za otprilike 1.900 kuna je teško ili nemoguće očekivati više no što on nudi. To je postran i oštar ekran koji je tu negdje u prosjeku klase s prikazom slike, 24 MP selfie kamera i solidna stražnja od 13 MP, te dovoljno jak hardver za svakodnevne zadaće pa i igranje nekih manje zahtjevnih igara (pri čemu se stražnja strana dosta zagrijava). Donosi kapacitetnu bateriju za dvodnevnu autonomiju, lijep dizajn te moderan operativni sustav.

Kad bi bili sitničavi, voljeli bi da je USB Type C konektor umjesto Micro USB-a, da je radne memorije malo više, te da je glavni zvučnik nešto bolji. No, za traženi novac teško je očekivati više no što 10 Lite nudi. Konkurencija je u ovom cjenovnom razredu velika, a dolazi i iz vlastitih redova u ne puno skupljem, a nešto boljem 8X. Jamstvo na Honor uređaje je dvogodišnje.