gb_z270x_gaming_7_1 gb_z270x_gaming_7_2

Gigabyteovu smo Aorus seriju ploča predstavili u testu Z270X-Gaming 8 modela, a sada pred sobom imamo jedan model niže u ponudi. Gaming 7 je i dalje vrlo bogat i malo tko će se osjećati zakinut u odnosu na jaču ploču. Tu je i dalje vrlo bogato RGB Fusion osvjetljenje, Sound Core 3D zvuk, Thunderbolt 3, Intel I219V + Killer E2500 LAN, a i dalje nude akciju sa Steam voucherima.

gb_z270x_gaming_7_3 gb_z270x_gaming_7_4

Bundle je tek malo siromašniji od onoga koji dolazi uz jaču ploču, a sastoji se od diska s upravljačkim programima i aplikacijama, korisničkih uputa, vodiča za brzu instalaciju, četiri SATA kabela, zaštite za stražnji I/O, GC-SLI2P mostića (2-way), jednog G konektora, paketića s poklopcima protiv prašine za stražnji I/O, jednog produžnog kabela za LED strip, dvije čičak vezica i dva termistorska kabela.

gb_z270x_gaming_7_5

Sedmica uvelike dijeli PCB i raspored komponenata s osmicom, s tek ponekom izmjenom. Osmica ima kompliciraniju audio jedinicu, jedan duži PCIe utor više i jedan kraći manje, a i jedan je U.2 utor manje na sedmici. Uz to su korištene i druge boje za pokrov hladnjaka i plastični pokrov stražnje I/O-a i audio jedinice.

gb_z270x_gaming_7_6

Hladnjak na Z270 čipsetu je identičan na sedmici i osmici, osim naravno boje pokrova. Isto se ne može reći za hladnjake na MOSFET-ima. Na osmici je riječ o hibridnom vodenom bloku, dok je ovaj kod sedmice klasični aluminijski povezan s debelom toplovodnom cijevi. Svoj posao hladnjaci odrađuju vrlo dobro i prilikom overclockinga. Kao i osmica i ova je ploča opremljena s osam konektora za ventilatore koji spadaju pod zajedničku Smart Fan 5 tehnologiju. Ona uključuje hibridni dizajn svih konektora za ventilatore i vodene pumpe (2A x 12V, overcurrent zaštita), sedam temperaturnih senzora na ploči, dva vanjska termistora (priloženi uz ploču), i sučelje unutar App Centera za nadzor.

gb_z270x_gaming_7_7

Napojna jedinica je 8 + 2 fazna s digitalnom kontrolom, a korištene su jednako kvalitetne komponente kao i kod osmice, uz Ultra Durable dizajn. Oko socketa je mnoštvo prostora za hladnjake, a tek bi vanjski ventilator mogao imati problema s nasjedanjem ako je velik kao onaj na D15. Ispod socketa se nalazi M.2 utor s podrškom za uređaje dužine 110 mm a tu je i generator takta pokriven EMI zaštitom (Turbo B-Clock).